دل من حوصله کن....


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

دل من حوصله كن، داد زدن ممنوع است
             كم بكن این گله، فریـاد زدن ممنوع است
بیـن این قـوم كه هـر كـار ثوابی‌ست كباب
             دل ِ دلسوختـه را باد زدن ممنـوع است



نظرات شما عزیزان:

علی ازمشهد
ساعت9:23---21 آذر 1391
عزیزم من مطالبتو کامل خوندم واقعا دلچسب وباحال بودن.خسته نباشی.

مریم
ساعت18:02---18 خرداد 1390
تو بیا قاصدک بوته آرام خیال


در میان غم وغوغای وصال


مرگ مرداب مرا باور کن


قصه عاشق صادق شدن ساحل را


ای که فقدان تو عصیان من است


غم تنهایی تو مرگ من است


حاصل عمر تو بر جان من است


نازنین عمر مرا باور کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 10:8 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com